Otevřený úřad pro občany

1.      Změna pracovní doby úřadu -  pondělí od 9:00 do 19:00déle otevřené dveře pro občany města a obcí, kteří dojíždějí za prací

2.      Obecní ombudsman – infoporadna - pomoc lidem v nesnázích jakéhokoli druhu – od toho zde úřad má být

3.      Tvrdá kontrola výdajů a činností úřadu ve všech oblastech, hlavně investic, projektů, apod. – zajištění prokazatelné účelnosti vynakládání společných financí

4.      Revize programů a aktivit úřadu, podpora pouze skutečně smysluplných projektů -z hlediska jejich účelnosti a reálnosti; nejde o zisk různých cen, ale o potřeby občanů

5.      Porady s občany a pravidelná informovanost veřejnosti  – veřejné zastupitelstvo 4x ročně je málo

6.      Úzká spolupráce se všemi občanskými organizacemi, zájmovými sdruženími a kroužky – úřad má organizační a administrativní základnu, kterou si tyto subjekty nemohou dovolit

7.      Zajištění financování z dotací všech občany doporučených projektů – u investic je třeba pokračovat v zajišťování vícezdrojového financování a využívat možné dotační tituly, což ulehčí rozpočtovým výdajům

8.      Snadná orientace občanů na radnici – lidé nejsou odpovídajícím způsobem informováni o nynějším uspořádání

9.      Nutná zainteresovanost úředníků do problému občana – každý, kdo přijde na úřad nesmí zůstat nevyslyšen a musí být konkrétně informován

10.  Intenzivní spolupráce s poslanci PSP ČR - prosazování zájmů občanů města a obcí

11.  Dosažení snížení cen vody - naše vodárny si účtují jednu z nejvyšších cen v republice - proč?

12.  Zlepšení informovanosti občanů – formou internetové televize či prostřednictvím sociálních sítí

13.  Zavedení častých závazných referend a dotazníkových akcí – úzká spolupráce s občany po celou dobu volebního období, ne jen před volbami

 

 

 

© 2014 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode