Otevřený úřad pro občany
1. Změna pracovní doby úřadu - pondělí od 9:00 do 19:00 – déle otevřené dveře pro občany města a obcí, kteří dojíždějí za prací
2. Obecní ombudsman – infoporadna - pomoc lidem v nesnázích jakéhokoli druhu – od toho zde úřad má být
3. Tvrdá kontrola výdajů a činností úřadu ve všech oblastech, hlavně investic, projektů, apod. – zajištění prokazatelné účelnosti vynakládání společných financí
4. Revize programů a aktivit úřadu, podpora pouze skutečně smysluplných projektů -z hlediska jejich účelnosti a reálnosti; nejde o zisk různých cen, ale o potřeby občanů
5. Porady s občany a pravidelná informovanost veřejnosti – veřejné zastupitelstvo 4x ročně je málo
6. Úzká spolupráce se všemi občanskými organizacemi, zájmovými sdruženími a kroužky – úřad má organizační a administrativní základnu, kterou si tyto subjekty nemohou dovolit
7. Zajištění financování z dotací všech občany doporučených projektů – u investic je třeba pokračovat v zajišťování vícezdrojového financování a využívat možné dotační tituly, což ulehčí rozpočtovým výdajům
8. Snadná orientace občanů na radnici – lidé nejsou odpovídajícím způsobem informováni o nynějším uspořádání
9. Nutná zainteresovanost úředníků do problému občana – každý, kdo přijde na úřad nesmí zůstat nevyslyšen a musí být konkrétně informován
10. Intenzivní spolupráce s poslanci PSP ČR - prosazování zájmů občanů města a obcí
11. Dosažení snížení cen vody - naše vodárny si účtují jednu z nejvyšších cen v republice - proč?
12. Zlepšení informovanosti občanů – formou internetové televize či prostřednictvím sociálních sítí
13. Zavedení častých závazných referend a dotazníkových akcí – úzká spolupráce s občany po celou dobu volebního období, ne jen před volbami